januari 08, 2007

Min "följetong"

För er som läst här ett tag vet ni ju att jag skrev ner allt kring hur det gick till första gången då jag var i Chile och tillslut letade reda på min bio.mamma. Jag hade väl ungefär en del kvar, den då vi verkligen hittade varandra.

Jag skrev klart den delen redan i juni förra året, men av någon anledning kunde jag aldrig publicera den här på bloggen. Den delen har alltid varit svårast och mest känslomässigt jobbig att prata om, eller skriva om. Det är inte lätt att förklara känslan av att ha hittat sin bio.mamma, att få sin högsta önskan gå i uppfyllelse med några futtiga ord. Det finns egentligen inga ord som är tillräckligt starka för att beskriva känslan. Men kanske är det heller inte nödvändigt. Jag tänker i alla fall publicera den delen nu, och länka till alla delar för er som inte minns eller som inte läst de tidigare delarna.

Inga kommentarer: