januari 08, 2007

I morgon förmiddag ska jag till läkaren på MVC. Har haft högt blodtryck och blivit ordinerad vila. Har med andra ord inte varit på jobbet idag, utan har legat på soffan och bloggat. Jag hoppas att blodtrycket är lägre i morgon och att jag inte har några spår av äggvita och glukos i urinen. Min barnmorska misstänker nog att det kan röra sig om havandeskapsförgiftning.

Har i alla fall fått ett mail översatt till spanska av en vän, så jag hoppas att jag kan få några svar av min bio.mamma kring hennes graviditeter och förlossningar. Just nu skulle det kännas ganska skönt att veta, då kan jag ha en föraning om det skulle vara något. Dessutom skulle det kännas bättre att barnmorskor och läkare också känner till om det skulle vara något speciellt.

Det känns verkligen skönt att ha den möjligheten att fråga henne. Om jag inte hade hittat henne hade jag inte kunnat ta reda på något alls. Det hade varit jobbigt.

Inga kommentarer: