april 04, 2006

Angående min "följetong"

Har tänkt att jag ska skriva fortsättningen på min "följetong" om min första resa till Chile, men jag har upptäckt att det är svårt att göra det. För tidsmässigt i följetongen börjar det närma sig för sökandet efter min bio. mamma, och själva mötet med henne.
Det är svårt att berätta om det mötet, och den speciella situation som jag befann mig i just då. Själva upplevelsen var så stark att det är väldigt svårt att beskriva i ord. Ibland känns det fortfarande som att det var en dröm som jag jag drömde, men som aldrig hände på riktigt.
Men fortsättning följer... :)

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Jag förstår att det kan vara svårt att beskriva i ord. Men du kan ju hoppa över vissa saker som känns svåra , jag tror din följetång blir lysnade ändå.

Malin sa...

Det är omöjligt att beskriva med ord men jag vet hur det känns och tycker att du skriver otroligt bra och fängslande.