juni 26, 2006

Long time no see...

Det händer saker i mitt liv just nu. Massor av saker. Vi har de senaste veckorna packat kartonger efter kartonger, eftersom vi ska flytta tillbaka till "småstaden". Denna vecka går flyttlasset. Det ska både bli kul och jobbigt att "komma tillbaka" till det som förut var hem, men som inte varit det på några år, samtidigt blir det en omställning att möta det gamla eftersom vi utvecklats och inte riktigt är samma personer som vi var när vi flyttade. Det är i alla fall skönt att vi är två.

Det händer som sagt mycket i mitt liv just nu. För tillfället kan jag inte skriva om allt som händer, men förr eller senare kommer jag att skriva om det. Från och med onsdag kommer jag inte att kunna skriva eftersom vi då inte kommer att ha tillgång till internet. Det tar några dagar att installera först på nya stället. Men så fort det är fixat är jag tillbaka igen! Och innan dess hinner jag ju eventuellt skriva lite till!

:D

Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: