december 01, 2008

Long time no see...

Hejsan hej!

Det var väääldigt länge sedan jag skrev något på denna blogg. Om det nu överhuvudtaget är någon som tittar in och som bryr sig. Livet rullar på och bebis nummer 2 är på väg. Det känns underbart att vi ska få tillökning och att dottern ska bli stora syster. Jag har emellanåt kontakt med min bio. familj. Jag borde skriva oftare, men det blir inte av. De vill att vi ska komma och hälsa på. Varje jul hoppas de att vi kommer och det känns så tråkigt att aldrig kunna åka iväg och hälsa på. Men just nu funkar det inte. 

Jag är i alla fall lycklig. Lycklig med min alldeles egna familj. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Va skojigt med en andra bäbis!!! Grattis, hoppas det går bra...när är bäbis beräknad? Kram

Anonym sa...

Grattis!! Och jodå.. jag kikar in här ibland.