oktober 04, 2007

En släng av höstdepresstion

En anledning till att jag inte skriver här så mycket är troligtvis för att jag numer är mycket, mycket lyckligare. Min dotter och min man fyller mig av lycka, kärlek och glädje. Själv är jag "bra på" att fylla mig själv av o-lycka och mindre glada, eller kanske, mer förvirrade tankar. Förr i tiden fick jag alltid höstdepressioner, de senaste åren tycker jag dock att det blivit mycket bättre. Men kanske har jag fått en släng av höstdepression nu.

Jag har upptäckt att jag behöver denna blogg då jag mår mindre bra och har massor av tankar kring meningen med livet, och hur allt blev som det blev. På ett sätt är det bara en massa ältande av gamla saker. Saker som jag säkert borde reda ut, men som jag inte orkar tag i.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!Mitt Namn är Mathias!Hoppas allt e bra me dig!ja ha läst din blogg o den är helt fantastisk!
Jag själv kommer oxå från Temuco kom hit 82.Ja ska göra en återesa o leta ja oxå efter mina biologiska...skulle va jätte kul om du ville skriva t mig!Du kanske ha lite tips m.m.ha d bra MVH/Mathias

Mail me on: Backbeatz@hotmail.com

Patricia sa...

Hej Mathias!
Superstort tack för din kommentar! Vad spännande att du ska åka tillbaka. Ska försöka maila dig någon dag. /Patricia